Загальні відомості про курс
Мета:вивчення основних факторів та елементів процесу формування стилю та іміджу менеджера та розробка засобів цілеспрямованого створення цілісного позитивного іміджу.
Завдання: засвоєння теоретичних основ формування позитивного стилю та іміджу сучасного менеджера, технологій ділового етикету та протоколу, стилів керівництва менеджера, мистецтва усного і письмового ділового мовлення, теоретичних основ поведінки людини в організації, індивідуальних стратегій формування іміджу; розкриття іміджу сучасного керівника як цілісного соціально-економічного феномену, який впливає на результативність управлінської діяльності.
Компетентність:
знання:
– теоретичних основ поведінки людини в організації;
– проявів формування групової поведінки в організації;
– класифікації стилів керівництва;
– компонент іміджу ділової людини: зовнішній вигляд, тактику спілкування, діловий етикет і протокол, етику ділового спілкування;
– соціально-психологічної характеристики іміджу керівника;
– індивідуальної стратегії формування іміджу;
вміння:
– управляти комунікативною поведінкою в організації;
– оптимізувати стильову концепцію керівництва;
– варіювати зовнішній вигляд менеджера залежно від ділової ситуації;
– використовувати правила ділового етикету та протоколу;
– розробляти індивідуальну стратегію формування іміджу сучасного керівника;
– оцінювати вплив стилю та іміджу керівника на результативність діяльності організації.
Як результат вивчення навчальногопредмета студенти повинні
знати:
- сутність, функції, структуру управління особистісним іміджем, історію формування стилів керівництва менеджерата їх відносин;
- класифікацію та її правове і організаційне призначення; принципи стилю управління;
- етапи стилю керівництва (складання, розгляд, затвердження, виконання);
- основні напрями типізації іміджу та її роль у формуванні сучасного світу ;
- функції психологічних структур,психологічні закони та принципи процесів;
- сутність ділового іміджу;
- сутність поняття «імідж» в комплексі наук;
уміти:
- працювати з нормативно-правовою базою з питань «Стиль та імідж менеджера»;
- аналізувати сучасні технології управління особистісним іміджем та виявляти їх недоліки;
- класифікувати головні психолого-педагогічні проблеми управління;
- виявляти фактори впливу на розходження та подібність у діловому іміджі чоловіків та жінок;
- аналізувати можливості і необхідність залучення зовнішніх ресурсів для виконання функцій побудови ефективного іміджу;
- розраховувати стихійність і цілеспрямованість у формуванні іміджу;
- реалізовувати на практиці основні положення іміджу ділового чоловіка та ділової жінки у сучасному світі.
Course Features
- Lectures 12
- Quizzes 0
- Duration 10 weeks
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes
-
Модуль 1.
- Лекція 1.Теорія поведінки людини в організації.
- Лекція 2.Стилі керівництва менеджера. Ефективні та неефективні стилі менеджменту.
- Практичне заняття 1. Стилі керівництва менеджера. Ефективні та неефективні стилі менеджменту.
- Практичне заняття 2. Психологія стилю управління.
- Лекція 3. Імідж як феномен сучасного світу.
-
Модуль 2.
- Лекція 4.Технології управління особистісним іміджем.
- Практичне заняття 3. Технології управління особистісним іміджем.
- Лекція 5. Побудова ефективного іміджу. Стратегії управління особистісним іміджем.
- Практичне заняття 4. Природа формування іміджу. Іміджлідера.
- Практичне заняття 5. Технології створення габітарного (зовнішнього ) іміджу.
- Лекція 6. Імідж ділового чоловіка та ділової жінки у сучасному світі.
- Практичне заняття 6. Імідж ділового чоловіка та ділової жінки у сучасному світі.