Загальні відомості про курс
Метою вивчення навчальної дисципліни « Основи підприємництва і управлінської діяльності» є формування економічного мислення у спеціалістів аграрного сектору, комерційного і підприємницького підходу до розв’язання виробничих проблем, сприяння підготовці фахівців для роботи в умовах ринку.
Запровадження в економіку України ринкових форм господарювання вимагає відповідного рівня економічних знань у фахівців народного господарства. В умовах невизначеності, що породжується змінами зовнішнього та внутрішнього середовища, у кожного учасника підприємницької діяльності з’являються нові обов’язки і нові ролі. Для здійснення підприємницької діяльності суб’єкт господарювання мусить самостійно забезпечити собі постачання матеріальних, грошових ресурсів, а також реалізацію виготовленої продукції, виконаних робіт. Тому спеціалістам різних галузей народного господарства необхідні знання і вміння організації і забезпечення виробничого процесу, продажу продукції, спілкування з покупцями.
Ринкові умови господарювання нерозривно пов’язані з виникненням і розвитком підприємницького сектору, залученням до ініціативної, самостійної діяльності широких верств населення. Рухливий і динамічний підприємницький сектор є надійною основою формування конкурентного середовища, сприяє повному задоволенню потреб споживачів, розширює можливості працевлаштування громадян України, забезпечує збільшення надходжень платежів до бюджетів і державних цільових фондів.
Дисципліна «Основи підприємницької і управлінської діяльності» надає майбутнім спеціалістам – землевпорядникам базові знання в галузі підприємництва, менеджменту, маркетингу.
У процесі вивчення дисципліни студенти повинні знати:
- особливості організації і здійснення підприємницької діяльності;
- ринкову інфраструктуру аграрного ринку;
- організаційні форми підприємництва;
- технологію започаткування власної справи;
- систему фінансового обслуговування забезпечення підприємництва;
- основи ділової етики підприємництва;
- суть, функції і принципи менеджменту і маркетингу;
- методи та прийоми управління;
- методи та прийоми здійснення маркетингових досліджень;
- основи товарної і цінової політики підприємств;
- систему маркетингових комунікацій, управління і контролю маркетингу.
Уміти: оформляти засновницькі документи, документи для державної реєстрації, документи для відкриття рахунків, платіжні документи, документи для надання кредитів, податкову звітність, господарські і трудові договори, резюме, доповідні і пояснювальні записки, здійснювати маркетингові дослідження, визначати ціну товару, складати рекламні звернення.
Course Features
- Lectures 14
- Quizzes 0
- Duration 10 weeks
- Skill level All levels
- Students 0
- Assessments Yes
-
Модуль 1 Вступ. Основи формування, функціонування підприємства та здійснення господарської діяльності
- Лекція 1. Поняття і роль підприємництва. Економічні та правові засади підприємництва.
- Практичне заняття 1. Поняття та види підприємницької діяльності.
- Практичне заняття 2. Технологія заснування власної справи.
- Лекція 2. Фінансове обслуговування і забезпечення функціонування підприємств бізнесу.
- Практичне заняття 3. Державна реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності.
- Практичне заняття 4. Договори підприємницької діяльності.
-
Модуль 2. Організація управління підприємством
-
Модуль 3. Організація маркетингової діяльності на підприємстві.
- Лекція 4. Сутність маркетингу та його сучасна концепція. Маркетингові дослідження.
- Практичне заняття 7. Менеджмент та маркетинг у підприємницькій діяльності.
- Лекція 5. Маркетингова товарна політика.
- Лекція 6. Комплекс маркетингових комунікацій.
- Практичне заняття 8. Державне регулювання підприємницької діяльності.